Lesaanbod

WOD

De WOD is de basis van ons CrossFit programma. Iedere dag staat er een nieuwe Workout Of the Day op het programma zodat je trainingsprogramma altijd gevarieerd is. Deze CrossFit lessen bestaan inhoudelijk uit trainen met eigen lichaamsgewicht, elementen uit het gewichtheffen, gymnastiek, atletiek en uithoudingsvermogen.

De WODs worden gegeven onder leiding van onze gecertificeerde CrossFit coaches Jasmin, Nienke, Katie en Iris.

Max. 12 personen per les

Boksen

In onze bokslessen werken we zowel op de bags als in de vrije ruimte waar we partneren op de pads of het stootkussen. Je leert combinaties maken en werkt aan je stoot- en traptechnieken. Bokstraining is de ultieme cardio-workout waarbij tegelijkertijd je motoriek wordt aangesproken en verbeterd.

Onze ervaren (kick)bokstrainer Björg verzorgt de lessen en weet ze voor iedereen uitdagend en interessant te maken: wat je boksniveau ook is.

Max. 16 personen per les

StrongFit

De nadruk binnen StrongFit ligt op het creëren een sterk, gebalanceerd en gezond lichaam. Binnen de lessen wordt er veel gewerkt met materialen als zandzakken, de slee, de yokes en touwen: sjouwen, slepen, duwen en trekken dus! Dit alles met als doel om je lichaam in een krachtig evenwicht te brengen.

Onze Coach Bjorg is opgeleid in de StrongFit-methode en gecertificeerd om deze lessen te verzorgen.

Olympic weightlifting

Onze Olympic weightlifting lessen zijn speciaal gericht op de techniek van het olympisch gewichtheffen. Tijdens deze lessen besteedt je de volledige aandacht aan jouw uitvoering van de snatches en de clean and jerks. Of jouw techniek nu opgebouwd of verfijnd moet worden, voor ieder niveau is hier wat te halen.

De Olympic weightlifting lessen worden op hoog niveau gegeven onder leiding van Coach Stefan, gecertificeerd Level 1-2 weightlifting coach.

Daarnaast zijn wij aangesloten bij de Dutch Weightlifting Associatien, onderdeel van NOC*NSF.

Max. 8 personen per les

Running class

Onder begeleiding van coach Silke train je je hardloopskills in groepsverband. De kern van de trainingen zal bestaan uit interval training. Je wisselt stukken lopen af met actief herstel. Zowel je uithoudingsvermogen als je snelheid zal hierdoor verbeteren. Zowel de beginnende loper als de gevorderde loper zal hier zijn voordeel mee doen.


Max. 12 personen

Gymnastics

Omdat niet iedereen een geboren turner of acrobaat is: Werken aan de pull ups, toes to bar, knees to elbows, rings, holds, muscle-ups etc. Kortom, alle oefeningen met je eigen lichaamsgewicht worden behandeld en voor iedereen aangepast op zijn of haar instapniveau. Deze lessen tillen jouw gymnastics skills gegarandeerd naar een hoger niveau!

Onder de bezielende leiding van onze gymnastiek-koningin: Coach Nienke.

Max. 12 personen per les

Poweryoga

Poweryoga is een krachtige en dynamische vorm van yoga die zich met name richt op het fysieke aspect en de fysieke voordelen van yoga. Het beoefenen van poweryoga bevordert je kracht, lenigheid en balans. De aanvullende mobiliteitsoefeningen richten zich met name op de range of motion in je gewrichten en de omliggende weefsels. Op deze manier pakken deze lessen op alle fronten je lenigheid en mobiliteit aan waardoor je lichaam in zijn geheel (nog) beter gaat functioneren. Ook met het oog op blessurepreventue zijn dit lessen die je niet mag missen.

Nienke verzorgt deze lessen als officieel poweryogadocente.

Open Gym

De Open Gym biedt de mogelijkheid om zelfstandig te trainen. Tijdens deze uren kan je zelf werken aan je skills, krachtopbouw of mobiliteit. We hebben een ruim aanbod aan Open Gym-uren zodat je naast onze groepslessen iedere (werk)dag zowel in de ochtend als de avond de ruimte hebt om 'vrij' te trainen.